• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Кабінет практичного психолога

/Files/images/Юрченко.jpg

Практичний психолог - Кронштадтська Ольга Олександрівна

Позашкільна діяльність сьогодні розглядається як одна з головних ланок безперервної освіти в системі виховання всебічно розвиненої особистості, найповнішого розкриття її задатків і нахилів, створення умов для розвитку й підтримання талантів та обдарувань в галузі науки, техніки, мистецтва.

В Центрі позашкільної освіти "Мрія" працює кабінет практичного психолога. Пріоритетним завданням є надання різнобічної психолого-педагогічної допомоги всім суб’єктам освітнього процесу станції, психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу.
Складовими роботи психолога є: діагностичні методики, профілактика, консультування, корекційно-розвивальна робота, психологічна просвіта, формування психолого-педагогічної компетентності в усіх суб’єктів навчально-виховного процесу.
Психолого-педагогічна підтримка навчального процесу насамперед полягає у створенні сприятливих умов у кожному підрозділі для досягнення навчально-виховних цілей та завдань, які поставлено перед педагогічними працівниками.
Психологічна служба в закладі діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку творчої особистості, забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку гуртківців, мотивів їх поведінки і діяльності.
Психологічна служба вибудовує свою роботу в наступних напрямках:

Згідно рекомендаціям МОНУ №1\8794 - 22 від 02.08.2022
Здійснення психологічного супроводу психологічного та особистісного розвитку гуртківців:

-проблема торгівлі людьми;

-інформування з питань запобігання домашньому насильству;

-формування у здобувачів освіти національних та євпропейских цінностей;

-ознайомлення педагогів з технологіями надання першої психологічної допомоги учасникам освітнього процесу, та запроводаження "психологічної хвилинки під час занять у гуртку";

-інформування про вплив та наслідки вживання нарктотичних, психоактивних речовин, алкоголю та тютюнапаління;

ознайомлення учасників освітнього процесу із загрозами, що може нести інтернет (шахрайство, спам, кібербулінг);

-популярізація ненасильнецької моделі поведінки;

-формування моральної поведінки, активної життєвої позиції, єдності слова та діла в особистості, готовності брати активну участь у житті своєї держави;

Протягом вересня та жовтня місяця практичним психологом виконувалась робота щодо інформування питань запобігання домашньому насильству, формування у здобувачів освіти національних та європейських цінностей та ознайомлення педагогів з технологіями надання першої психологічної допомоги учасникам освітнього процесу.

Шановні вихованці, батьки, педагоги!

Продовжує свою роботу телефон довіри.

У житті кожного іноді виникають проблеми, вирішити які наодинці важко.

Ви можете розраховувати на підтримку, компетентну консультацію та практичну допомогу.

Наш телефон 764-22-39

/Files/images/1.png

/Files/images/2.png

В ЦПО "Мрія" почала діяти нова послуга: надання психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу. За детальною інформацією звертатися до практичного психолога.

т. 098-753-49-43

У закладі створена в месенжері viber група для психологічної підтримки усіх учасників освітнього процесу, отримати посилання можно за запитом до практичного психолога 098-753-49-43. Для отримання посилання на платформу Zoom необхідно відправити на вказаний номер та додати слово БАТЬКИ або ДІТИ.

Увага!!! Для участі у групах необхідно попередньо зареєструватися у вайбері за телефоном +380504012449, написавши повідомлення «Беру участь у (вказати напрям) групі»


/Files/images/20220607_125553.jpg

План роботи практичного психолога з протидії булінгу

ЗаходиТермін виконання
1Корекційна програма для учнів молодших класів "Кіко і рука"Протягом року
2Виступи на батьківських зборах: "Булінг - що потрібно знати"Жовтень,
Січень
3Розміщення інформації про соціальну допомогу та "телефони довіри" Протягом року
4Профілактичні бесіди з учнями середнього та старшого віку: "Правила. Навіщо вони?", "Правила особистої безпеки"Лютий,
Березень
Проблема, над якою працює практичний психолог:

«Організація роботи щодо профілактики залежності та сприяння здорового способу життя під час навчально-виховного процесу».

Шановні учні, батьки, педагоги!

Прожовжує свою роботу телефон довіри.

У житті кожного іноді виникають проблеми вирішити які наодинці важко. Ви можете розраховувати на підтримку, компетентну консультацію та практичну допомогу.

НАШ ТЕЛЕФОН 725-15-29

Графік роботи практичного психолога

Графік роботи практичного психолога
Дні роботи З якого часу До якого часу
Вівторок 09-00 16-30
Середа09-0016-30
Четвер 09-00 16-30
П`ятниця 09-00 16-30
Суббота 09-00 15-30
Неділя 09-00 15-30

Перерва (вівторок - п`ятниця) 13-00 – 13-30

Консультації:

вівторок 16.00-16.40 батьки;

середа14.00-14.50; 15.00-15.50 діти;

четвер 16.00-16.40 педагоги;

п`ятниця 16.00-16.40 діти;

субота 10.00 – 10.50; 11.00-11.50;

неділя 10.00-10.50; 11.00-11.50

Графік онлайн консультацій практичного психологакомунального закладу «Центр позашкільної освіти «Мрія»Харківської міської ради»

На період з 01.09.2023. по 30.09.2023

Індивідуальні онлайн консультації (мессенжери Whats App, Viber) Батьки, педагоги Діти
Субота 10.00-10.50 11.00-11.50 Неділя 10.00-10.50 11.00-11.50 Середа 14.00-14.50 15.00-15.50
Години психолога онлайн (платформаZoom) Батьки Педагоги Діти
Вівторок 16.00-16.40 Четвер 16.00-16.40 П`ятниця16.00-16.40
05.09. тема зустрічі «Ти як?», за ініціативи О. Зеленської 12.09. тема зустрічі «Безпечне середовище сім` ї в умовах воєнного стану» 19.09. тема зустрічі «Створення умов самовідновлення» 26.09.. тема зустрічі «Мова порозуміння» 07.09.темазустрічі Ти як?», за ініціативи О. Зеленської 14.09 тема зустрічі «Безпечне середовище сім` ї в умовах воєнного стану» 21.09. тема зустрічі «Створення умов самовідновлення» 28.09 тема зустрічі «Як створити розвиваюче творче середовище» 08.09.тема зустрічі «Ти як?», за ініціативи О. Зеленської 15.09. тема зустрічі «Козацького роду немає переводу» 22.09. тема зустрічі «Родина – це оберіг» 29.09.. тема зустрічі «Мова порозуміння»
У закладі створена в месенжері viber група для психологічної підтримки усіх учасників освітнього процесу, отримати посилання можно за запитом до практичного психолога 098-753-49-43.Для отримання посилання на платформу Zoom необхідно відправити на вказаний номер та додати слово БАТЬКИ,або ДІТИ.

/Files/images/voenniy_stan/Психологічна допомога_page-0002.jpg

/Files/images/kabnet_psihologa/IMG-0bca3f1dc6dc2494d4897a06a6a4f703-V.jpg

/Files/images/kabnet_psihologa/IMG-ac960f16104c868dbbe08b7132703794-V.jpg /Files/images/kabnet_psihologa/IMG-ac960f16104c868dbbe08b7132703794-V.jpg

/Files/images/kabnet_psihologa/IMG-da608999314bfc7f9eec59ffcfe99312-V.jpg

/Files/images/kabnet_psihologa/IMG-8c8e108b84fd6191c89f6796095fac75-V.jpg

У всесвітній тиждень інформаційної грамотності, нагадуємо основні правила як забезпечити дітям позитивний досвід від онлайн спілкування

Будьте щирими й чесними у спілкуванні з дітьми - і вони звернуться до вас, якщо виникне проблема.

Використовуйте технології, щоб захистити дітей: батьківський контроль, безпечний пошук, антивірус, приватність в мережі. Проводьте час із дітьми онлайн* - так ви будете знати що їх цікавить.

Культивуйте здорові онлайн-звички та вчіть розпізнавати фейки.

Дозвольте дітям розважатися й самовиражатися. Пам'ятайте, що онлайн - це ще й фан!

/Files/images/kabnet_psihologa/IMG-7cd8acf4b1fec0569d4e5f715bb7081c-V.jpg

Як розпізнати депресію у дитини? Якщо дитина сумує - це не обов'язково депресія. Однак коли смуток стає постійним або заважає нормальній діяльності, хобі, навчанню чи стосункам у родині - це може бути сигналом, що дитині потрібна підтримка і консультація спеціаліста.

/Files/images/kabnet_psihologa/IMG-7434a19797a63ea3b6d3bd50b2c89323-V (1).jpg /Files/images/kabnet_psihologa/IMG-37078ee8a6437ef23b6eba403aaa3fee-V (1).jpg

/Files/images/kabnet_psihologa/IMG-c51e098e7cdc24fc2296ceebb57e466a-V.jpg

Відео "Мінна безпека" wym-1665045187658 wym-1665045254059

2) Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації

З метою профілактики злочинності серед неповнолітніх, збереження життя та здоров'я, а також захисту прав та інтересів дитини працює Національна дитяча "гаряча" лінія за телефоном 116111 (безкоштовно, анонімно, конфіденційно). Консультації проводять компетентні у дитячих питаннях психологи, соціальні педагоги, соціальні працівники та юристи по будням з 12 до 20 години, в суботу з 12 до 16 години.

/Files/images/банер.gif

Організації та установи до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства:

· До територіального органу поліції або за телефоном 102.

· До центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоці.

· До управління сім'ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрацій.

· До громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства.

· До психолога, соціального педагога, класного керівника тощо.

· До близької людини.

· На телефони «Гарячих ліній».

Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»

Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда- Україна»:

0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)

Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.

Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.

Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):

116-123 (цілолобово та безкоштовно з мобільних телефонів),

0-800-500-225 та 116-111

Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складання, підтримку психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації.

Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба: (044) 255-64-50

Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:

Зателефонувавши зa номером 0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:

· інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;

· безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

· правові консультації;

· зв 'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв 'язку.

/Files/images/001.jpg/Files/images/001 - копия.jpg

Служби підтримки постраждалих осіб:

1) центри соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді;

2) притулки для дітей;

3) центри соціально-психологічної реабілітації дітей;

4) соціально-реабілітаційні центри (дитячі містечка);

5) центри соціально-психологічної допомоги;

6) територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг);

7) інші заклади, установи та організації, які надають соціальні послуги постраждалим особам.

До спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб належать притулки для постраждалих осіб, центри медика-соціальної реабілітації постраждалих осіб, кол-центр з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, мобільні бригади соціально-психологічної допомоги постраждалим особам та особам, які постраждали від насильства за ознакою статі, а також заклади та установи, призначені виключно для постраждалих осіб та осіб, які постраждали від насильства за ознакою статі.

/Files/images/Телефони.jpg

Безпека в інтернеті: що потрібно знати

Безпека дитини в інтернеті

11 правил безпеки в інтернеті, яких батьки мають навчити дітей

Безпека дітей в інтернеті. Рекомендації МОН

Кiлькiсть переглядiв: 1963