• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Психологічна служба

/Files/images/Юрченко.jpg

Практичний психолог - Юрченко Ольга Олександрівна

Позашкільна діяльність сьогодні розглядається як одна з головних ланок безперервної освіти в системі виховання всебічно розвиненої особистості, найповнішого розкриття її задатків і нахилів, створення умов для розвитку й підтримання талантів та обдарувань в галузі науки, техніки, мистецтва.

В Центрі позашкільної освіти "Мрія" працює кабінет практичного психолога. Пріоритетним завданням є надання різнобічної психолого-педагогічної допомоги всім суб’єктам освітнього процесу станції, психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу.
Складовими роботи психолога є: діагностичні методики, профілактика, консультування, корекційно-розвивальна робота, психологічна просвіта, формування психолого-педагогічної компетентності в усіх суб’єктів навчально-виховного процесу.
Психолого-педагогічна підтримка навчального процесу насамперед полягає у створенні сприятливих умов у кожному підрозділі для досягнення навчально-виховних цілей та завдань, які поставлено перед педагогічними працівниками.
Психологічна служба в закладі діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку творчої особистості, забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку гуртківців, мотивів їх поведінки і діяльності.
Психологічна служба вибудовує свою роботу в наступних напрямках:
1. Здійснення психологічного супроводу психологічного та особистісного розвитку гуртківців:
- підготовка гуртківців до захисту науково-дослідницьких робіт, МАН;
- допомога в професійному та життєвому самовизначенні дітей старшого шкільного віку;
- адаптація гуртківців до умов перебування в позашкільному закладі
- проведення роботи з обдарованими гуртківцями та дітьми з творчими здібностями.
2. Допомога педагогам в організації виховної роботи:
- запобігання конфліктів в учнівських колективах;
- формування навичок здорового способу життя;-
відвідування занять «Вплив педагогічного процесу на творчий розвиток особистості».
3. Робота з оптимізації навчально-виховного процесу:
- психологічне забезпечення профільного та особистісно-орієнтованого навчання;- проведення пошуку шляхів оптимізації навчально-виховного процесу (психологічний аналіз уроку, допомога педагогам у підготовці розвиваючих завдань, психологічна просвіта);
- психологічна підтримка педагогів;
- гуманізація та демократизація навчально-виховного процесу.

Проблема, над якою працює практичний психолог :

«Організація роботи щодо профілактики залежності та сприяння здорового способу життя під час навчально-виховного процесу».

Шановні учні, батьки, педагоги!

Прожовжує свою роботу телефон довіри.

У житті кожного іноді виникають проблеми вирішити які наодинці важко. Ви можете розраховувати на підтримку, компетентну консультацію та практичну допомогу.

НАШ ТЕЛЕФОН 725-15-29

До уваги громадян!

З метою убезпечення потрапляння громадян в ситуацію торгівлі людьми ГО «Ла Страда Україна» пропонує інформаційні матеріали для використання з метою запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації.

1) Національна дитяча "Гаряча лінія"

2) Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації

З метою профілактики злочинності серед неповнолітніх, збереження життя та здоров'я, а також захисту прав та інтересів дитини працює Національна дитяча "гаряча" лінія за телефоном 116111 (безкоштовно, анонімно, конфіденційно). Консультації проводять компетентні у дитячих питаннях психологи, соціальні педагоги, соціальні працівники та юристи по будням з 12 до 20 години, в суботу з 12 до 16 години.

/Files/images/банер.gif

Організації та установи до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства:

· До територіального органу поліції або за телефоном 102.

· До центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоці.

· До управління сім'ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрацій.

· До громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства.

· До психолога, соціального педагога, класного керівника тощо.

· До близької людини.

· На телефони «Гарячих ліній».

Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»

Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда- Україна»:

0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)

Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.

Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.

Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):

116-123 (цілолобово та безкоштовно з мобільних телефонів),

0-800-500-225 та 116-111

Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складання, підтримку психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації.

Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба: (044) 255-64-50

Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:

Зателефонувавши зa номером 0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:

· інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;

· безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

· правові консультації;

· зв 'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв 'язку.

Служби підтримки постраждалих осіб:

1) центри соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді;

2) притулки для дітей;

3) центри соціально-психологічної реабілітації дітей;

4) соціально-реабілітаційні центри (дитячі містечка);

5) центри соціально-психологічної допомоги;

6) територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг);

7) інші заклади, установи та організації, які надають соціальні послуги постраждалим особам.

До спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб належать притулки для постраждалих осіб, центри медика-соціальної реабілітації постраждалих осіб, кол-центр з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, мобільні бригади соціально-психологічної допомоги постраждалим особам та особам, які постраждали від насильства за ознакою статі, а також заклади та установи, призначені виключно для постраждалих осіб та осіб, які постраждали від насильства за ознакою статі.

Кiлькiсть переглядiв: 309